Първоначално публикувано от BatVas
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Студена гърми и прекъсва V6
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеда разбирам че имаш такъв комп така ли ?Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.
Comment
-
ами свалях ги да ги проверяват на стенд и човека каза че са ок пръскали идеално и еднакво,за съпротивление незнам дали е мерил ама ако имаха проблем щеше да каже ( така мисля),а сега да ги меря нее оферта че са наврене на м...... в г...EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеАми благодаря колега че се отзоваваш,може и да се наложи да дойда ,ако ненамеря някой по-наблизо.Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеами свалях ги да ги проверяват на стенд и човека каза че са ок пръскали идеално и еднакво,за съпротивление незнам дали е мерил ама ако имаха проблем щеше да каже ( така мисля),а сега да ги меря нее оферта че са наврене на м...... в г...Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.
Comment
-
Добре де,сори за леко оф-топика,но от прочетеното дотук ми се струва,че сякаш са някакви магически тези коли,а не е така-всяко нещо си има причина и не може нещо дребно като микроскопична дупка във въздуховодите да води до такава промяна.Според мен инженерите,дето са измисляли датчиците и управлението на запалването според техните показания,са дали някакви граници на изменение на данните.Искам да кажа следното-за дебитомера,например основната му идея нали е да казва на ЕКУ-то-минаха 5 кг въздух,пусни 50гр бензин.Е да де,но инженерите,дето са измислили системата не може да са толкова тъпи-нали има винаги грешка в измерването.Т.е. компа трябва да е настроен да отчита не точно 5 кг въздух,измерени от дебитомера,а 5 кг +/- 0,500кг.И мисля,че дори да има дупка по въздуховода,ако тя пуска неизмерен въздух,който е в рамките на тези +/- 500 гр,то работата на двигателя не би трябвало да се обърка.А за ЕКУ-то,дето се е бъгнало от заварка по изпускателната система-дали?!Той нали си има защита тоя комп-то така би трябвало да се шашка и от искрата на свещите-мисля,че не се е бъгнал заради това.Мисля,че щото му е дошло времето-няма нищо вечно по тея коли.Дори в упътването за самодиагностика си пише при еди каква си грешка replace ECU-т.е. нормално е да се ошашка.Я ми покажете един настолен комп,дето за 20 години,на колкото са ни колите,никога да не е преинсталиран.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеДобре де,сори за леко оф-топика,но от прочетеното дотук ми се струва,че сякаш са някакви магически тези коли,а не е така-всяко нещо си има причина и не може нещо дребно като микроскопична дупка във въздуховодите да води до такава промяна.Според мен инженерите,дето са измисляли датчиците и управлението на запалването според техните показания,са дали някакви граници на изменение на данните.Искам да кажа следното-за дебитомера,например основната му идея нали е да казва на ЕКУ-то-минаха 5 кг въздух,пусни 50гр бензин.Е да де,но инженерите,дето са измислили системата не може да са толкова тъпи-нали има винаги грешка в измерването.Т.е. компа трябва да е настроен да отчита не точно 5 кг въздух,измерени от дебитомера,а 5 кг +/- 0,500кг.И мисля,че дори да има дупка по въздуховода,ако тя пуска неизмерен въздух,който е в рамките на тези +/- 500 гр,то работата на двигателя не би трябвало да се обърка.А за ЕКУ-то,дето се е бъгнало от заварка по изпускателната система-дали?!Той нали си има защита тоя комп-то така би трябвало да се шашка и от искрата на свещите-мисля,че не се е бъгнал заради това.Мисля,че щото му е дошло времето-няма нищо вечно по тея коли.Дори в упътването за самодиагностика си пише при еди каква си грешка replace ECU-т.е. нормално е да се ошашка.Я ми покажете един настолен комп,дето за 20 години,на колкото са ни колите,никога да не е преинсталиран.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеПрав си да го еба,само дето ново еку струва майкаси и бащаси и като за 15-20 годишни коли си идва като да си купиш друга такава
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеСтрува скъпо,но отчетено по нашия стандарт.Ако един западняк зарибен колкото нас тръгне да си купува 20-годишна Алфа заради тръпката,сигурно половината пари,които ще задели,ще са да подмени всички кабеляци и чарколяци по храненето на двигателя с въздух и гориво и управлението на запалването.Тогава няма да има проблем.Тука обаче няма как да стане...155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеПроблема е че западняците имат коли на 20 или 30 години но не да ходят на работа с тях ,а да ги имат в гаража за кеф .На работа ходят с 159 жтд.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеточно!!! и 155 и 75 и така назад в годините са в доста прилично здраве и се вадят в събота на обяд за лъскане и следобед за тигелчета и това е само ако не вали.
155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
Comment