Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
    Със същия двигател 164 НЯМА! 164 и 155 има с 2,5 ВМ, но дизел - тук говорим за 2,5 V6 Бусо (БЕНЗИНОВ)
    Прав е колегата 164 6 цилиндъра е 2.0 турбо и 3.0 V6 2.5 аз поне не знам да има
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      да разбирам че имаш такъв комп така ли ?
      Имам кола, за проба.
      Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

      Comment


      • Ами благодаря колега че се отзоваваш,може и да се наложи да дойда ,ако ненамеря някой по-наблизо.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Съпротивлението на дюзите мерили ли си го
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • ами свалях ги да ги проверяват на стенд и човека каза че са ок пръскали идеално и еднакво,за съпротивление незнам дали е мерил ама ако имаха проблем щеше да каже ( така мисля),а сега да ги меря нее оферта че са наврене на м...... в г...
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Ами благодаря колега че се отзоваваш,може и да се наложи да дойда ,ако ненамеря някой по-наблизо.
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              ами свалях ги да ги проверяват на стенд и човека каза че са ок пръскали идеално и еднакво,за съпротивление незнам дали е мерил ама ако имаха проблем щеше да каже ( така мисля),а сега да ги меря нее оферта че са наврене на м...... в г...
              Като решиш пиши и идвай,ништо няма да ми коства.
              Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

              Comment


              • Добре де,сори за леко оф-топика,но от прочетеното дотук ми се струва,че сякаш са някакви магически тези коли,а не е така-всяко нещо си има причина и не може нещо дребно като микроскопична дупка във въздуховодите да води до такава промяна.Според мен инженерите,дето са измисляли датчиците и управлението на запалването според техните показания,са дали някакви граници на изменение на данните.Искам да кажа следното-за дебитомера,например основната му идея нали е да казва на ЕКУ-то-минаха 5 кг въздух,пусни 50гр бензин.Е да де,но инженерите,дето са измислили системата не може да са толкова тъпи-нали има винаги грешка в измерването.Т.е. компа трябва да е настроен да отчита не точно 5 кг въздух,измерени от дебитомера,а 5 кг +/- 0,500кг.И мисля,че дори да има дупка по въздуховода,ако тя пуска неизмерен въздух,който е в рамките на тези +/- 500 гр,то работата на двигателя не би трябвало да се обърка.А за ЕКУ-то,дето се е бъгнало от заварка по изпускателната система-дали?!Той нали си има защита тоя комп-то така би трябвало да се шашка и от искрата на свещите-мисля,че не се е бъгнал заради това.Мисля,че щото му е дошло времето-няма нищо вечно по тея коли.Дори в упътването за самодиагностика си пише при еди каква си грешка replace ECU-т.е. нормално е да се ошашка.Я ми покажете един настолен комп,дето за 20 години,на колкото са ни колите,никога да не е преинсталиран.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                  Добре де,сори за леко оф-топика,но от прочетеното дотук ми се струва,че сякаш са някакви магически тези коли,а не е така-всяко нещо си има причина и не може нещо дребно като микроскопична дупка във въздуховодите да води до такава промяна.Според мен инженерите,дето са измисляли датчиците и управлението на запалването според техните показания,са дали някакви граници на изменение на данните.Искам да кажа следното-за дебитомера,например основната му идея нали е да казва на ЕКУ-то-минаха 5 кг въздух,пусни 50гр бензин.Е да де,но инженерите,дето са измислили системата не може да са толкова тъпи-нали има винаги грешка в измерването.Т.е. компа трябва да е настроен да отчита не точно 5 кг въздух,измерени от дебитомера,а 5 кг +/- 0,500кг.И мисля,че дори да има дупка по въздуховода,ако тя пуска неизмерен въздух,който е в рамките на тези +/- 500 гр,то работата на двигателя не би трябвало да се обърка.А за ЕКУ-то,дето се е бъгнало от заварка по изпускателната система-дали?!Той нали си има защита тоя комп-то така би трябвало да се шашка и от искрата на свещите-мисля,че не се е бъгнал заради това.Мисля,че щото му е дошло времето-няма нищо вечно по тея коли.Дори в упътването за самодиагностика си пише при еди каква си грешка replace ECU-т.е. нормално е да се ошашка.Я ми покажете един настолен комп,дето за 20 години,на колкото са ни колите,никога да не е преинсталиран.
                  Прав си да го еба,само дето ново еку струва майкаси и бащаси и като за 15-20 годишни коли си идва като да си купиш друга такава
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Прав си да го еба,само дето ново еку струва майкаси и бащаси и като за 15-20 годишни коли си идва като да си купиш друга такава
                    Струва скъпо,но отчетено по нашия стандарт.Ако един западняк зарибен колкото нас тръгне да си купува 20-годишна Алфа заради тръпката,сигурно половината пари,които ще задели,ще са да подмени всички кабеляци и чарколяци по храненето на двигателя с въздух и гориво и управлението на запалването.Тогава няма да има проблем.Тука обаче няма как да стане...

                    Comment


                    • трудна работа наистина. "скоро" ще стане като ни изравнят заплатите с европа
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                        Струва скъпо,но отчетено по нашия стандарт.Ако един западняк зарибен колкото нас тръгне да си купува 20-годишна Алфа заради тръпката,сигурно половината пари,които ще задели,ще са да подмени всички кабеляци и чарколяци по храненето на двигателя с въздух и гориво и управлението на запалването.Тогава няма да има проблем.Тука обаче няма как да стане...
                        Проблема е че западняците имат коли на 20 или 30 години но не да ходят на работа с тях ,а да ги имат в гаража за кеф .На работа ходят с 159 жтд
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                          Проблема е че западняците имат коли на 20 или 30 години но не да ходят на работа с тях ,а да ги имат в гаража за кеф .На работа ходят с 159 жтд
                          точно!!! и 155 и 75 и така назад в годините са в доста прилично здраве и се вадят в събота на обяд за лъскане и следобед за тигелчета и това е само ако не вали .


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            точно!!! и 155 и 75 и така назад в годините са в доста прилично здраве и се вадят в събота на обяд за лъскане и следобед за тигелчета и това е само ако не вали .
                            Точно
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • Имаме общо и аз си я лъскам в събота и...... май няма друго общо аххах
                              Искам ЕКУ.....
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • пиши на лични
                                Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                                Comment

                                Working...
                                X